درس گرفتن

در دنیا هیچ چیزی کاملا خراب نیست

حتی یک ساعت از کار افتاده هم میتونه دو بار وقت رو نشونم بده

 

کودک همیشه میتونه سه چیز رو به ادم یاد بده :

بی دلیل شاد بودن ٬ اعلام خواسته های خویش با تمام  قوا وهمیشه مشغول کاری بودن .

 

تا میتونم از اشتباهات دیگران  درس می گیرم

چون به تنهایی وقت انجام همه اونا رو ندارم.

 

زندگی دو نیمه است : نیمه اول در انتظار نیمه دوم و نیمه دوم در انتظار نیمه اول.

 

اگه رنگین کمان می خوام ٬

باید زیر بارون خیس شدن رو تحمل کنم.

 

وقتی به مشکلی بر می خورم نمیگم من مشکل بزرگی دارم

 به مشکل می گم من خدای بزرگی دارم

 

خدا من رو همین طور که هستم دوست داره ولی

 اونقدر دوستم داره که نمی ذاره همین طور باقی بمانم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد