موهبت

من از خدا خواستم به من توان و نیرو دهد 

و او برسر راهم مشکلاتی قرار داد تا نیرومند شوم .

من از خدا خواستم به من عقل و خرد دهد

 و او پیش پایم مسایلی گذاشت تا انها را حل کنم .

من از خدا خواستم به من ثروت عطا کند

و او به من فکر داد تا برای رفاهم بیش تر تلاش کنم.

من از خدا خواستم به من شهامت دهد

واو خطراتی در زندگیم  پدید اورد تا بر انها غلبه کنم .

من از خدا خواستم به من عشق دهد 

و او افراد زجر کشیده ای  را نشانم داد  تا به انها محبت کنم .

من از خدا خواستم به من برکت دهد و خدا فرصت هایی داد تا از انها بهره ببرم .

من هیچ کدام از چیز هایی را که از خدا خواستم دریافت نکردم ولی به همه چیز هایی که نیاز داشتم رسیدم.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سپیده چهارشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:33 ق.ظ

خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد